Daisypath Friendship tickers

N for Nadia and Nasir :)


Heyy thereee ;) sorry , tidak sudahh m'rajinkan diri m'update ini blogg ~ hho !

so today , saya maw post about HIM a.k.a Nasir Ammirullah . ;)
siapa dia ? HHA . dia adik saya derr~ adik yang umurnya beza 1 tahun dgan sayaa .
kami rapat :D both of us anak kelahiran Kedah . kami agak rapatt lerr ;D
pasal dari kecik lagii sama-sama . HHO .
duluu nii anak gemukk , pendek lagii . YA ALLAH ! swearr ! cutee dy time tuu :') HHA .
sekarangg -,- kuruss , tinggi lagi ~ HHA . suara dia punn ndaa cutee macam duluuuuuuuuuuu lagi :')
dia c'laluu kasi cerita saya cer-cer yg AWSOME ! :D pasal . . bnyak laa baa ~ HHA .
butt , sumtime's dia agak bikin panass yerr -,-
ee ! ee ! saya ingatt lagii last past-past year :D kami s'laluu b'gaduhh -,-
b'tumbuk , b'cubitt , b'tampar segalaaa -.- dulu dia gendutt , jadi dia kalahh lerr ! ;D LOSER* hha
skrgg , jgn laa bawak dia gaduhh aa -,- baruu kena saya kena tumbuk sikit , nhaa sakit berabisss :\ hho !
kami ndaa berapa rapat this year . pasall , dia skoola sana Labuan ~ kakak dia skoola sanaaa Tebobon sejaa :') HHA



\ABOUT HIM/ ;
name given , Nasir Ammirullah . orang rumah call him , Aceyy . kawan-kawan panggil dia Nasir sejaa~
13 year old this year . nii FB account dia ; http://www.facebook.com/NaSiRBeaR .



*GAMBALLLLLLL kamii ;O hha -,-*

















#dia hitam , saya putihh ;) AWHH ! saya pindik , dia tinggi -,- HHA .


















#awsome kann ? ;D kami gamball guna webcam . HHA ~ 



*i end it here :) THANK'S READING STALKERR ! byee ~