Daisypath Friendship tickers

Read Me ~ ;) *HHA -,-*

Hell-O -,- Selamat Malaammm ;)

Nhaa , saya bhusann joo :\ etoo laa mw m'gamburr bloggg ! ;O HHA .
Owyaaaaa ;) Let's Talk About Lelaki Idaman sayaaa ~ A W H ! -,- HHA .
If di izinkan , saya maw satuu orangg lelaki yg cukupp sempurnaaa sifat diaa , SEPERTI yang sayaa mawww :3 ngihaha ! -,- *in dreamingg*
Let's start HERE ;)


#Saya tersangat laa mau lelaki yangggg (:
-penyayang 
-caringg
-tidak cepat marah
-penjeless *awhh*
-can make me laugh *HHA-,-*
- tidak pok silapp yer
-tidak b'trip macho + kuat

-tidak tembirangg *tolongg laaa -,- URGHH !*
-tidak kuat menuduhh .
-bulee d percayaa .
-tinggi than me .
-setia , MESTI 

-dengar cakap sayaa * MIAHAHA !*
-tidak p'mungkir janji yerr
-tidak m'gasi biar-biar saya *PLEASE , highlight this part -,-*
-memahami , nda saya mw p'maksa -,-
-jujur .
-ikhlas .
-perangai tidak macam setan -,-
-tidak m'rokok depan saya *nnty saya tampar mulut andaa yerr future boyfiee -,-*
-tidak kuat b'jalan yerr ~
pokoknyaa , NICE GUY laa baaa
 -,- HHA !


#cukup , HHA ~ netao lagi mw b'kata-kata apa -,- HHA . enjoyy stalker ~ ;)


by- \N/